پس از تفریح و خوش گذرانی در ساحل جمیرا، در رستوران اطراف این محل؛ یک غذای خوشمزه عربی در تور دبی بهار 98 سفارش دهید و لذت ببرید. و همچنین در قسمتی دیگر عطرهای غلیظ عربی و عودها به فروش میرسند که زیاد با مشام ایرانیها خوش نمیآید. ریزورتها مجموعهی استراحتگاههای تفریحی در مناطق خوش آب و هوا هستند و ریو کونئته نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ضمن شعب رستورانهای مطرحی مثل کیافسی در این مال قرار دارند. خوب است بدانید که سواحل دبی به دو دسته اختصاصی و عمومی تقسیم میشوند که هر کدام، امکانات و تفریحات خاص خود را دارند. اما شاید جالب باشد که بدانید در این شهر تفریحاتی وجود دارند که به صورت کاملا رایگان هستند. البته اینطور نیست که اصلا هیچ رستوران یا کافهای باز نباشد اما به هر حال با یک سری محدودیتها روبرو خواهید بود. تمام اتاقهای این هتل از نوع سوییت هستند، اگر اتاقها مساحت کمتری داشتند، تعداد آنها بیشتر بود اما طراحان تصمیم گرفتند از تجمل این هتل چیزی را کم نکنند. تعداد سوئیت های این هتل به 202 عدد می رسد که هر کدام از این سوئیت ها اندازه های مختلفی دارند. برنامههای پیشنهادی برای این مناسبتها متناسب با تعداد و سن مهمانان و همچنین مدتزمان جشن ارائه میشود. در واگن های این قطار امکان نشستن یک همراه بزرگسال نیز وجود دارد تا حین گشت زنی از کودک مراقبت نماید و اطراف را به او نشان دهد.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان در حین گشت و گذار در غرفه ایران می توانند خود را در آهنگ دل نواز موسیقی سنتی ایرانی غرق کنند. محلی آرام و دنج برای استراحت و تماشای امواج آرام و گوش نواز دریا و ساختمان باشکوه برج العرب است. علاوه بر این فضای داخلی شامل قسمت هایی از مصر، تونس و عراق می شود که به خودی خود تنها تماشای آن ها می تواند برای خریداران جالب توجه باشد. داخل رستوران بسیار لاکچری است و فضای آن به وسیله فرش پوشیده شده است. در این مقاله سعی خواهیم کرد زمان مناسب برای سفر به دبی را مورد بررسی قرار دهیم و در کنار آن اطلاعات مفیدی هم از شهر دبی ارائه خواهیم داد. بهترین زمان برای بازدید از موزه دبی نیز بین ماههای نوامبر و آوریل است که آب و هوا نسبتاً خنکتر از بقیه ماههای سال است. به همین خاطر بهترین زمان برای سفر به دبی برای ایرانیان و استفاده از سواحل زیبای آن و شنا بین ماههای فروردین تا اردیبهشت است. اما در نهایت این خود شما هستید که بهترین زمان را برای سفر خود انتخاب میکنید. برای اینکه دبی را در حالت خلوت مشاهد کنید و هزینهی کمتری هم برای سفر خود پرداخت نمایید، تابستان گزینهی مناسب شما خواهد بود، اما شاهد گرما و شرجی زیادی خواهید بود. به هر حال لازم است تا هنگام سفر حتی اگر بهترین فصل سفر به دبی بود هم ماه رمضان را مد نظر داشته باشید.

حتی در این فصل گشت و گذار در کویر و سافاری نیز لذت بخشتر خواهد بود؛ چرا که نگرانی از بابت گرمای زیاد نخواهید داشت و حتی شبها دمای 5 درجه را هم تجربه خواهید کرد. این ساحل در شب چشم اندازهای دوست داشتنی و زیبایی دارد و از سوی گردشگران به عنوان یک منطقه و مکان مناسب برای تفریح و گشت و گذار شناخته می شود. لازم به ذکر است دولت دبی برای هر شب اقامت گردشگران ، مبلغی به عنوان مالیات در نظر می گیرد . بخاطر داشته باشید که این ساحل زیبا تا ساعت 21 (10 شب) خدمات خود را ارائه می دهد. اگر قصد شما از سفر به دبی بهره بردن از تخفیفات برندها است که باید منتظر جشنوارهها باشید که این جشنوارهها هم در زمستان و هم در تابستان برپا میشوند. گردشگرانی که قصد تفریح و گشت و گذار در دبی را دارند حتما این ساحل را برای تفریح خود انتخاب می کنند. آژانس مسافرتی رامین گشت بهعنوان مجموعهای فعال در ارائه ارزانترین تورهای داخلی و خارجی، شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا لیست بهترین سواحل دوبی را در اختیار داشته باشید و بهتر برای سفر خود برنامهریزی کنید. همانطور که میدانید دبی سواحل بسیار زیبایی دارد که گشت و گذار در آنها لذت یک سفر خاطرهانگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این منطقه زیبایی بسیار خاصی دارد و از ویژگی های ممتاز این مناطق هتل هایی است که در این سواحل قرار گرفته است. نزدیک 40 برج و 5 هتل در اطراف این ساحل قرار دارد که چشم انداز زیبایی به آن بخشیده است.

بلکه علائم و نشانه های زیادی در طول مسیر آن وجود دارد که اگر ماشین شخصی داشته باشید، می توانید به راحتی با استفاده از آن علائم و نشانه ها خودتان را به دریاچه عشق دبی برسانید. در اطراف ساحل جمیرا مغازه ها و بوتیک ها لوکس و رستوران های شیک و انواع ماشین های گران قیمت قابل مشاهده است. دبی جزو شهرهای لاکچری و گران محسوب میشود و امکانات بسیار زیادی هم در خود جای داده که بهره گرفتن از آنها برای هر کسی خوشایند است. برای ناهار هم میتوانید ازخوردن غذا در رستوران دیگر این هتل که رستورانی با سبک کالیفرنیایی است لذت ببرید. شما میتوانید وارد تونل این آکواریوم شوید و از محیطی شبیه سازی شده زیر دریا لذت ببرید. در هر کدام از این بخش ها تفریحات و امکانات مختلفی برای گردشگران و توریست ها تدارک دیده شده است. علاوه بر رستورانهای محلی مربوط به هر کشور، حدود 25 کافه و غذاخوری، در شکل و شمایل مختلف وجود دارند که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد.کافههای تأسیس شده در سالن و خیابان نیز عطر دلنشین کیک و قهوه، دیگر نوشیدنیها را روانه فضا کرده، و گردشگران را به ساعتی استراحت و صرف میان وعده دعوت میکنند. مطر بن لاحج از طراحان کیلا این موزه را به شکل بیضی نقرهای به صورت توخالی و درخشان طراحی کرد.ویژگی مهم موزه آینده دبیاز مهمترین ویژگیهای این بنا استفاده از نور خورشید و مصرف کم انرژی، آب و برق است. محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی دستور ساخت این آسمان خراش را با چشم اندازی رو به پیشرفت بیشتر برای مقاصد گردشگری تحسین شده جهانی دبی صادر کرد.

داخل خانه ای قدیمی است که زمانی متعلق به شیخ جمعه بن مکتوم آل مکتوم بوده است. این ساحل همچنین دارای تفریحات ساحلی، رستوران ها و کافه های ساحلی، زمین بازی مختص کودکان، غریق نجات، کتاب خانه و فروشگاه های ساحلی و … از امکانات مهم این سواحل می توان به صندلی های مناسب اشاره کرد که برای استراحت گردشگران تدارک دیده شده اند باربیکیو، کافه تریا، محل بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، مسجد، دوش آب گرم آفتاب گیر بخش های مهمی از امکانات این ساحل می باشند. مال امارات همچنین محل یک فروشگاه «آدیداس اورجینال» است، جایی که علاقهمندان به مد میتوانند لباسهای خیابانی و کفشهای کتانی مد روز خریداری کنند. بخش اکسپلورادور با ۱۷ چالش برای کودکان طراحی شده و والدین میتوانند به فرزندان خود روی پلها و زیپلاینها بپیوندند. این ساحل کم نظیر در رو به روی تفریحگاه ساحلی جمیرا قرار دارد. در این مکان شگفت انگیز می توانید موج سواری را امتحان کنید یا یک قایق اجاره کرده و در حالی که یک فنجان قهوه می نوشید به تماشای چشم انداز کم نظیر این ساحل در تور لحظه آخری دبی بنشینید. این مقاله شما را تا آخرین کلمه در تماشای صفحه نگه می دارد. این ساحل دارای چشم اندازهای دوست داشتنی بسیار زیبا است.

این دریاچه محلی آرام و زیبا برای گذراندان اوقات فراغت می باشد و افراد می توانند به صورت رایگان برای پیک نیک، کمپینگ، دوچرخه سواری و … افرادی که قدشان بالاتر از ۱.۲ متر و بالای 7 سال باشند بزرگسال و افراد کوتاه تر و زیر 7 سال کودک محسوب می شوند. کوچکترین سوئیت هتل 170 متری و بزرگترین آن 780 متر مربع میباشد. حالا به تازگی محمد عبدالله القرقاوی، کارآفرین و مدیر ارشد اجرایی نهاد گسترش اهداف و برنامههای آتی دبی (DFF) در گفتوگویی با گزارشگران اعلام کرده است در آیندهای نزدیک موزه جدیدی تحت عنوان موزه آینده در دبی افتتاح و راهاندازی خواهد شد که قرار است تمامی علوم و فناوریهای جدیدی که در آینده از آن استفاده میشود، بهصورت ملموس برای عموم شهروندان، مردم و گردشگران قابل مشاهده باشد و جدیدترین و شگفت انگیزترین تکنولوژیها را نیز برای آنها به تصویر بکشد. دریای لاجوردی ، درختان نخل ، یک ساحل طویل و باریک ، باغ ها و چمنزارهای زیبا و وسیع ، محیط دلپزیری را برای گردشگران بوجود آورده است . ۱۶ پنگوئن (هشت ماده و هشت نر) در آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی زندگی میکنند. از نکات مهم وجود مسجد تاریخی جمیرا و باغ وحش است که مسافت کمی با ساحل جمیرا 1 می باشد ، همچنین در نزدیکی جمیرا 3، پارک آبی معروف دبی یعنی وایلد وادی قرار دارد که می توانید در کنار ساحل از این جاذبه های گردشگری نیز دیدن نمایید. در نزدیکی این ساحل همچنین، یک سالن ورزشی با امکانات ورزشی قرار گرفته است. یک شعبه سینماهای VOX با 7 سالن و یک شهر سرگرمی به نام فان سیتی نیز در این مرکز خرید برای کودکان وجود دارد.

ورزش های آبی در این سواحل بسیار لذت بخش هستند شما علاقه مندان نمی توانید زیبایی های این ساحل را فراموش کنید از مهم ترین ورزش های آبی در این سواحل می توان به شنا، جت اسکی، قایق موتوری، دلفین، غواصی، موج سواری، بنانا و ویک بورد اشاره کرد این تفریحات هیجان انگیز جذابیت های بسیار زیادی دارند. ساحل شنی زیبایی با امتداد 2 و نیم کیلومتر، که در نزدیکی آن انواع نشانه های یک شهر مدرن و لوکس وجود دارد.از دیگر مزایای ساحل لامر دبی، به انواع ورزشهای ساحلی به ویژه وجود یک زمین بازی برای ورزش های ساحلی و یک زمین بازی برای کودکان اشاره کرد. نوار ساحلی جمیرا با زمین شنی را می توان ساحل شماره یک در جاذبه های گردشگری دبی دانست که توصیه می شود حتما به آن سری بزنید .تعداد زیادی هتل های دبی سرتاسر این نوار ساحلی گسترده شده اند که همراه با مکان هایی برای لذت بردن از آفتاب، رستوران های زیبا ، وسایل تفریحی آبی و ورزش های آبی مکان بسیار جذابی را برای گردشگران فراهم کرده اند . با اینکه دبی در حقیقت در بیابان قرار گرفته و آب و هوای آن در بیشتر ایام سال بسیار گرم است ولی به دلیل وجود امکانات گسترده و مراکز تفریحی و خرید زیاد، گردشگران از سراسر جهان، در تمام طول سال به این کشور سفر می کنند. این پارک فرصت خوبی به شما میدهد که یک روز تمام را در هوای آزاد بگذرانید و از هوای تازه لذت ببرید. دبی شهری است که در کنار تمام تجملات و به روز بودن، بافت سنتی و تاریخی خود را نیز در قسمتهایی از شهر حفظ کرده است. موزه آینده دبی (Museum of the Future) در شهر آسمانخراشها بهعنوان یکی از پیچیدهترین پروژههای ساختمانی بهحساب میآید. مرکز خرید ابن بطوطه که در جاده شیخ زاید دبی واقع شده است که یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است.

ساحل جی بی آر یا ساحل روسی در کنار جمیرا بیچ (ساحل جمیرا) واقع شده که به پارک روسی نیز معروف است. پیک نیک، آفتاب گرفتن، پارک ساحلی، ورزش، شترسواری و … ساحل لامر دبیی، ساحلی زیبا با فضای باز و وسیع است که درختان خرما، نقاشی های دیواری رنگارنگ و پر نقش و نگار را در خود جای داده است و با چشم انداز فوق العاده رو به شهر و دریای تمیز و شفاف خلیج فارس بهترین جا برای آفتاب گرفتن و انواع تفریحات گوناگون است. تماشای آب های کریستالی خلیج فارس، شنا و آفتاب گرفتن در اطراف ساحل،آسمان آبی و هوای پاک در سواحل جدید دبی انتخاب را برای سفر آسان می کند. آنقدر گردش در این پارک از همه نظر جذاب بوده که توجه همه را به خود جلب کرده است و افراد، مشتاق تماشای آن هستند. بزرگترین سرسره بادی جهان به این پارک اختصاص دارد. ممکن است برخی از اشخاص تمایلی به سفر به شهرهای مدرن نداشته باشند اما مطمئنا پس از سفر به این شهر نظر خود را عوض خواهند کرد. هرچند این هتل بهعنوان یک هتل 3 ستاره در دبی با امکانات ابتدایی شناخته میشود؛ اما با در نظر گرفتن برخی از امکانات نظیر وجود دستگاههای قهوه و چای در هر اتاق، به نیازهای مسافران خود پاسخ داده است. بهتر است قبل از سفر به دبی و رزرو هتل، تصمیم بگیرید که چه بودجهای میخواهید برای اقامت در هتل اختصاص بدهید. قابل ذکر است که گرم بودن دبی به این معنی نیست که شما نمیتوانید هیچ لذتی از سفر خود ببرید؛ چرا که مراکز خرید و مراکز تفریحی دبی اکثرا به سیستمهای خنک کننده هوا مجهز هستند و شما در این مکانها به لحاظ گرم یا شرجی بودن اذیت نخواهید شد.

به همین خاطر بهترین زمان برای سفر به دبی برای ایرانیان از لحاظ اقتصادی بودن، فصلهای گرم سال است. در واقع اگر شما میخواهید در دبی به تفریح و گردش بپردازید و از طرفی هم گرمای طاقت فرسای این شهر را تحمل نکنید، بهترین زمان برای سفر به این شهر برای شما بین فصلهای پاییز و زمستان است. مسافران تور دبی که در این هتل ها اقامت دارند می توانند از ساحل اختصاصی خود هتل استفاده کنند و لذت ببرند و اگر هم دوست ندارند می توانند از ساحل های عمومی که برای مردم است ، استفاده کنند. همین موضوع سبب میشود که هزینههای سفر از بلیط هواپیما گرفته تا هزینه هتل و موارد دیگر نسبت به فصلهای پاییز و زمستان مناسبتر باشد. مکان فروشگاههای اوتلت معمولا نسبت به خرده فروشیها دور از دسترس است و معمولا در محدودهی اطراف شهر قرار دارد. «شاتل باس سرویس» سیستم تهویه مطبوع، صندلیهای لوکس و فضایی تمیز دارد که مسافران را از مکانهای مشخص شده به سمت پارک اند ریزورت دبی میبرد. پارک ریورلند به گونهای زیبا طراحی شده که از جاذبههای توریستی محبوب دبی به شمار میرود. دبی شهری بسیار زیبا و توریستی است و جاذبه های خاصی هم دارد که از مهمترین آنها می توان به ساحل جمیرا اشاره کرد. البته در فصل تابستان هم یک جشنواره در دبی بر پا میشود که تخفیفهای بسیار خوبی روی اجناس قرار میگیرد. در این دهکده، یک مسیر پیاده روی طراحی شده که انواع رستوران ها و دکه هایی غذایی در آن وجود دارند.

قابل ذکر است که به دلیل خوب بودن آب و هوای دبی در این فصلها میزان سفر به آن تا حد زیادی افزایش مییابد و همین موضوع سبب میشود که هزینه سفر یک مقدار بالاتر باشد. اما برای آب تنی و شنا کمی خنکتر از حد معمول است. اما برای خرید از برندها فرصت بسیار مناسبی است. اگر قصد شما از سفر لذت بردن از هوای خنک و تجربهی لذت یک گردش به یادماندنی است، پاییز و زمستان میتواند زمان بسیار مناسبی برای شما باشد. مناسبترین و بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟ امکانات و رفاه دبی تقریبا در هر زمینهای بسیار بالا است. در رابطه با سفر به دبی هم تقریبا به همین صورت است؛ یعنی بیشتر افراد قصد دارند از امکانات رفاهی و آب و هوای این شهر نهایت لذت را ببرند. حتی اوایل بهار نیز از لحاظ آب و هوایی تقریبا شرایط مساعدی برای سفر است. پس میتوان گفت که بهترین زمان برای سفر به دبی برای ایرانیان از لحاظ مساعد و متعادل بودن آب و هوا فصلهای پاییز و زمستان است. علاوه بر مواردی که برای انتخاب بهترین زمان برای سفر به دبی برای ایرانیان بیان شد، شما میتوانید به روشهای مختلفی نیز به دبی سفر کنید. برای بهره بردن از زیبایی سواحل، آبتنی و شنا هم باید فصل بهار را ببرای سفر انتخاب کنید. از لحاظ هتل و محل اقامت هم از این قاعده مستثنی نیست و شما میتوانید یک اقامت بسیار با کیفیت را در هتلهای دبی داشته باشید. از مزایای ساحل ام سقیم، نزدیک بودن به برج العرب، بنای آسمان خراش و شگفت انگیز دبی است و به همین دلیل این ساحل محل بسیارعالی برای عکاسی می باشد. برای سفر به دبی در ماه رمضان باید مد نظر داشته باشید که در این ماه گردش و مسائل مربوط به خورد و خوراک چندان راحت نخواهد بود؛ چرا که در این ماه قوانین خاصی در دبی حاکم میشود و از خوردن غذا یا خوراکیهای دیگر در ملاء عام امتناع میشود.

البته برای خرید از این جشنواره باید تحمل قرار گرفتن در گرما و گاه صفهای طولانی را داشته باشید. علاقمندان و گردشگران در نزدیکی این سواحل می توانند رستوران های مجلل و لاکچری را مشاهده کنند که فضایی دلنشین دارد. موزه اتیهد، کانل آب دبی که در نزدیکی ساحل لامر قرار دارند و جزو جاذبه های گردشگری دبی هستند، در کنار سرگرمی ها ساحلی، مکان های خوبی برای بازدید کردن هستند. بازدید از موزه آینده دبی گردشگران را به این نتیجه میرساند که تکنولوژی و فناوری روز، علاوه بر افزایش قدرت بشر، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی جوامع را حل میکند. فصل مناسب برای بازدید از موزه دبی چه زمانی است؟ این ساحل آزاد دبی از زیباترین سواحل کشور امارات محسوب می شود و در این ساحل رایگان، به صورت 24 ساعته گردشگران و مسافران به تفریح می پردازند. «خیابان جی بی آر دبی» (The Walk At JBR) بیشتر به دلیل ساحل زیبا و رایگان آن مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اما در طی سال های بعد کم کم تکمیل و بازسازی شده تا به شکل امروزی آن در آمده است. با اینکه امکانات رفاهی مانند چترهای آفتابی،اتاق پرو و دستشویی در این محل وجود ندارد، اما برای افرادی که به دنبال فرار از شلوغی ها شهر هستند یک محلی پر از آرامش است و به همین دلیل به آن ساحل سیاه می گویند.

ساحل کاخ سیاه دبی در رو به روی محل اقامتگاه سلطنتی دبی قرار دارد. نه از روی سرعت چرخش دستگاههای بازی، بلکه از روی پیشرفته بودن تکنولوژی به کار رفته در بازیهای سهبعدی و واقعیت افزوده. برای ساخت این ساختمان از پیشرفته ترین تکنولوژی های سه بعدی استفاده می شود. این آسمانخراش با ارتفاع ۸۳۰ متر، بلندترین ساختمان دنیا است و شما میتوانید از طبقات ۱۲۴ و ۱۴۸ آن به تماشای مناظر چشمنواز در سکوهای مشاهده در فضای باز بپردازید. اگر به همراه خانواده خود به دنبال گذراندن تعطیلات در روزهای آفتابی در کنار دریا و تماشای بازی کودکانتان در کنار سواحل هستید، بهترین مقصد سفر سواحل دبی هستند. تماشای این بازار از نزدیک حتی برای افرادی که به طلا علاقه چندانی ندارد جذاب و جالب است. در مقابل، مردم امارات کوچکترین مخالفتی با این قضیه ندارند که شرکتهای غربی و ایرانی در دبی و بهدور ازتحریمها، با هم روابط تجاری برقرار کنند. در فصل تابستان هم اتفاقی برعکس این موضوع میافتد و شدت گرما اجازهی استفاده از این زیباییها را نمیدهد. گروه سنی مشخصی برای استفاده از وسایل بازی این شهربازی در نظر گرفته نشده است. در این بخش، فضایی باز و وسیع برای کودکان هست که ترکیبی از بازی کردن و جستجو دارد. بنابراین شک نکنید می توانید امکانات خرید متنوعی را در این منطقه پیدا کنید. در ساحل جمیرا انواع تفریحات جذاب مانند قایق سواری،تفریحات آبی،موج سواری و شتر سواری را می توانید تجربه کنید. در رستوران Naya، بهترین غذاهای هندوستان و انواع غذاهای سنتی شمال هند مانند چاپاتیس، تاندوری و … هستند و همچنین پارچه های دیگر شهرها و کشورها مانند چین، کره، اندونزی، تایلند و هند را خواهید دید. ساحل جمیرا مکانی خوب برای تفریحات آبی و ورزش های آبی است و همیشه در این ساحل ازدحام جمعیت مشاهده می شود. این منطقه امکانات تفریحی و آبی مجزایی دارد، ساحل ابی، امکانات تفریحی و …