به شیری گفته می شود که شیر در حالت عادی باز می باشد و جریال در آن برقرار است و وقتی برق به بوبین یا مگنت شیر برقی بدهیم جریان بسته می شود. شیر برقی یک دستگاه الکترومکانیکی است که در آن بوبین (مگنت) از یک جریان الکتریکی برای تولید میدان مغناطیسی استفاده کرده و باعث یک مکانیسم برای به حرکت در آمدن اسپول داخل شیر برای باز و بسته شدن آن می شود. ارزش در نظر گرفتن اصل عملکرد دستگاه با جرثقیل را دارد. دیافراگم EPDM با طراحی پارچه ای کاربردی بسیار بالایی در تمام شرایط دارد. دارای تعدادی از ویژگی های قابل اعتماد مانند دیافراگم و صندلی EPDM تقویت شده، ساخت نایلون شیشه ای و کنترل جریان است. دریچه هم در مدل تصفیه آب اختصاص داده شده، ICV-R موجود است. خروجی دستی خارجی و داخلی باعث فعالیت سریع و راحت دریچه می شود. تایمر دیجیتال آبیاری آگرو قابل نصب بر روی خروجی شیر آب با سایز ½ و ¾ می باشد. قابلیت جریان کم اجازه می دهد تا از محصولات آبیاری هانتر استفاده شود . اختیاری: سلونوئید ضامندار DC، کنترلر باتری تغذیه هانتر را فعال می کند. از آنجایی که از شیر برقی هانتر به منظور قطع و وصل نمودن جریانات آب و سایر مایعات در طول مسیر اتصالات خطوط لوله های اصلی و فرعی استفاده می شود لذا لازم است این قطعه توسط کنترلرهای مستحکم و مرغوب مانند کنترلر هانتر یا تایمرهای دیجیتال و مکانیکی، کنترل و محافظت شود.


تفاوت بین دو تایمر indoor و outdoor در این است که در سیستم بسته یا outdoor، کنترلر با دریافت اطلاعات عددی از حسگرها، که از قبل تعیین کرده ایم، فرمان های باز و بسته شدن شیر برقی را صادر می کند و باعث ایجاد تغییرات در سیستم آبیاری می شود. بدنه پمپ برتولینی بر اساس استاندارد EN2920102 اروپا ساخته شده است و باید در نظر داشته باشید که قبل از خرید پمپ برتولینی حتماً مشخصات مربوط به هد و دبی سیال را در نظر داشته باشید. به راحتی و بدون ابزار اضافی به شیر برقی وصل می شود. حلقه پوشش دهنده نایلونی مقاوم در برابر شیشه بدون نیاز به ابزار به راحتی قابل دسترس است. ODE ازسال 1960 شروع به تولید و ساخت شیرهای برقی با طرح های بسیار خاص برای تولید کنندگان و فروشندگان سیستم های تکمیلی صنعتی نموده و به لحاظ دارا بودن ویژگی های اساسی ، کیفیت برتر و قابلیت اطمینان از پیشگامان این صنعت می باشد.


با توجه به گسترش استفاده از آبیاری قطره ای و بارانی در صنعت کشاورزی و باغداری و ایجاد فضای سبز در شهرها لزوم استفاده از این محصول بسیار زیاد می باشد. یکی از روش های آبیاری قطره ای، سیستم مه پاش گلخانه ای می باشد. شرکت هانتر یکی از معتبر ترین و مدرن ترین کمپانی در زمینه تولید قطعات و تجهیزات در صنایع مختلف است که مقر آن در کشور آمریکا می باشد. ODE با بیش از 54 سال سابقه در طراحی و تولید شیرهای برقی توسعه و گسترش چشمگیری در ارائه طرح های جدید و بسیار ویژه جهت جلب رضایت سازندگان و تولید کنندگان ماشین های قهوه ، کارواش ، اتوماسیون ، صنایع دارویی و پزشکی ؛ صنایع غذایی ، نوشابه ، آب و مواد شیمیایی دارد. چگونه میتوان فهمیدشیرفشارشکن کارواش مشکل دارد؟ تجهیزات کارواش با ساختار و ویژگی های خاص خود به نقاط مختلف و دور از دسترس و دشوار نفوذ می کند و کار شست و شو را راحت می کند. میتوان در یک محیط خاص مه را ایجاد کرد و سپس با عبور دادن دام از محیط، به هدف مورد نظر دست یافت.


به طور کلی شیر برقی یکی از تجهیزات ارزشمند و پرکاربردی است که اخیراً در اتوماسیون های صنعتی از آن در جهت عبور مایعات و هوا به کار گرفته می شود. در این راستا محققان یکی از شیوه های بهینه و سودمند به نام سیستم های مه پاش که باعث خنک شدن مطلوب هوا و رطوبت در محیط می شود را اجباری کرده است. این عمل در پمپ دوبلکس باعث می شود ظرفیت آب در این پمپ ها دو برابر بیشتر از پمپ ساده باشد. بادوام: با نایلون پر شده از شیشه ساخته شده که در نتیجه به ساختار بسیار محکمی منجر شده است. این مدت بر اساس نوع تایمر می تواند بین 1 دقیقه تا 4 ساعت تنظیم شود و از این رو هر فرد به صورت دستی این تنظیمات را اعمال می کند. شیر برقی هانتر یکی از محصولات مدرن و پیشرفته کمپانی هانتر است که به خوبی توانسته است نقش کنترلی خود را در صنایع مختلف اجرا نموده و توانایی های خود را در مقابل جریانات مختلف آب،یا هر نوع مایع دیگری به اثبات رساند. این نکات ذکر شده به اندازه ای مهم و حائز اهمیت هستند که هر مدیر مرغداری را موجاب کند تا از سیستم مه پاش مرغداری استفاده کند.


https://abniro.com/car-wash-pump/