آبیاری و سمپاشی زود هنگام در علفزارهای طبیعی، زمین های زیر کشت و مزارع بسیار مهم است. مناطق سبز و غیره با روش بهینه آبیاری در نظر گرفته می شوند. اهمیت این موضوع به ویژه با توجه به مشکلات کم آبی در بخش کشاورزی قابل درک و توجیه است. خوشبختانه پیشرفت‌های تکنولوژی در سال‌های اخیر فواید بسیاری را در این زمینه به همراه داشته است و ابزارهای کاربردی و اساسی بسیاری برای آبیاری و آبیاری انواع گل و گیاه و فضای سبز طراحی و ساخته شده است. آبپاش هانتر وسیله ای بسیار کاربردی در صنعت کشاورزی و آبیاری است که می توان از آن برای سمپاشی فضای سبز و سایر محیط های کشاورزی به صورت بهینه و استاندارد استفاده کرد. در معرفی اسپرینکلر شکارچی با ما همراه باشید.

آبپاش هانتر چیست؟

این آبپاش محصول شرکت آمریکایی هانتر می باشد که برای آبیاری زمین های کشاورزی، پرورش گل و گیاه در گلخانه، آبیاری مزارع سبز و ... کاربرد دارد. آنچه در نمایش تجهیزات کاربردی اهمیت دارد نحوه عملکرد آن در فرآیند آبپاشی است. این آبپاش کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد. بنابراین پس از پایان آبیاری با استفاده از چشمه موجود در آن به سمت پایین رفته و جمع شده و در زیر خانه پنهان می شود. نازل های نازک و ظریف نصب شده این آبپاش برای پاشش آب با شعاع زیاد بهینه شده است. اجزای این دستگاه شامل بدنه، فیلتر، نازل و رایزر می باشد. زمانی که فشار آب بالا می رود با بالا بردن فشار آب امکان بالا بردن نازل ها تضمین می شود و فنر موجود در بدنه آبپاش باعث بالا آمدن آن می شود. اینجوری آبپاش از زیر خونه بیرون میاد. نصب این نوع آبپاش بسیار آسان است. شما می توانید انواع اسپرینکلر هانتر را در مکان های مختلف نصب کنید. فقط مطمئن شوید که آبپاش هم تراز با سطح ساختمان نصب شده باشد.

انواع اسپری هانتر

این نوع سمپاش در دو نسخه چرخشی و محوری تولید و عرضه می شود. مدل دوار شامل تعدادی روتور است که توانایی توزیع آب در همه جهات را تضمین می کند. روتورهای شکارچی دارای 12 نازل توزیع کننده آب هستند و برای پرتاب قطرات آب در شعاع های مختلف استفاده می شوند. این سمپاش ها همچنین دارای هفت نازل با زاویه کم هستند. از آنجایی که شعاع پاشش آب بین انواع مختلف این آبپاش متفاوت است، می توان از آن در شرایط مختلف استفاده کرد. مدل هایی با شعاع اسپری کوچک برای استفاده در فضاهای کوچک و آبیاری دایره های باریک مناسب هستند. مدل های با شعاع جت آب متوسط ​​برای استفاده در مناطق با فشار آب کم و خاک های رسی مناسب هستند. آبپاش با شعاع پاشش زیاد نیز به دلیل شعاع زیاد تخلیه آب برای مناطقی که فشار آب زیاد است مناسب است. اگر نیاز به آبیاری سطح وسیعی دارید، می توانید از آبپاش های شعاع بزرگ هانتر استفاده کنید. برای حل مشکل کم فشار آب استفاده از پمپ بهترین راه حل به نظر می رسد.

مزایای استفاده از اسپرینکلر شکارچی

این محصول از شرکت هانتر به عنوان یکی از پرفروش ترین تجهیزات آبیاری شناخته می شود. بنابراین واضح است که استفاده از آن فواید زیادی به همراه دارد. از جمله ویژگی ها و مزایای بارز این نوع آبپاش ها می توان به آبیاری یکنواخت، قابلیت تنظیم شعاع پاشش آب، طراحی زیبا و یکنواخت، قابلیت مخفی شدن، وزن سبک، قابلیت استفاده در محیط های مختلف، بهینه سازی مصرف آب اشاره کرد. . و قابلیت صرفه جویی و بسیاری از مزایای دیگر استفاده از این آبپاش در موقعیت ها و مکان های مختلف از جمله آبیاری مزارع و باغ ها، آبیاری گلخانه ها، آبیاری چمن ها و فضاهای سبز شهری و خانگی، آبیاری پروژه های صنعتی و هر فضایی که نیاز به منظم داشته باشد. و آبیاری مداوم، رایج ترین است. مزیت قطعی مهم برای این. https://mokhatab.org/hunter-lawn-sprinkler/

قیمت اسپری شکارچی

یکی از مزیت های اصلی این دستگاه آبیاری قیمت مقرون به صرفه آن است. بدنه این آبپاش از پلاستیک ساخته شده است که باعث کاهش هزینه مصالح ساختمانی می شود. اگرچه قیمت این محصول با توجه به نوع، تعداد نازل، شعاع اسپری و ... تعیین می شود، اما عموماً مقرون به صرفه است. این دستگاه آبیاری در بازه ها و شعاع های مختلف طراحی و تولید می شود تا از عملکرد مطلوب در شرایط مختلف اطمینان حاصل کند و نیازی به خرید پمپ و هزینه های اضافی نداشته باشد.

نتیجه

در این مقاله در مورد آبپاش هانتر و کاربرد آنها در آبیاری چمن ها، فضای سبز، گلخانه ها و حتی مزارع بزرگ کشاورزی صحبت می کنیم. با توجه به اینکه این آبپاش ها شعاع های مختلفی از 40 درجه تا 360 درجه و فواصل بسیار طولانی را پوشش می دهند، می توان از آنها در شرایط مختلف رشد استفاده کرد. این محصول چند سالی است که توسط یک شرکت آمریکایی تولید می شود و با اینکه بدنه آن پلاستیکی است، مقاومت بسیار بالایی دارد. قیمت خرید این محصول نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. نصب این آبپاش ساده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. فقط آن را هم سطح با زمین نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه معاملات آب نیرو مراجعه کنید.